شکلات ایرانی

مرکز نمايندگی شکلات ایرانی اصل در تبریز

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات از جمله تنقلات است که در طعم ها و رنگ های مختلف تولید می شود که طیف گسترده ای را شامل می شود. این محصول به دلیل انرژی بخش بودن مورد مصرف روزانه هر کسی قرار می گیرد و در بین اقشار مختلف طرفداران زیادی دارد. یکی از بزرگترین تولید کنندگان شکلات در تبریز است که بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصول را تولید نموده و روانه بازار می کند. مرکز نمايندگی شکلات ایرانی در سراسر کشور وجود دارد که وظیفه فروش انواع شکلات تبریز را به قیمت کارخانه عهده دار بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشد.

مرکز نمايندگی شکلات ایرانی اصل در تبریز

عرضه شکلات ایرانی در بازار داخلی

عرضه شکلات ایرانی در بازار داخلیعرضه شکلات ایرانی در بازارهای داخلی به صورت گسترده و در وسعت بالایی صورت می گیرد و بدین صورت تمام شهر های ایران به تمام برندهای این محصول دسترسی خواهند داشت. شکلات ایرانی دارای تنوع بسیار زیاد است و تمام اقشار جامعه می توانند متناسب با سلیقه و بودجه ی خود از آن استفاده کنند.

یکی از این عرضه کنندگان عمده فروشی شکلات نوروز است که نیاز کل کشور را تامین می کند. چون در اعیاد استفاده از این محصول بسیار بالا می رود و این توزیع کنندگان کمبودهای بازار را رفع می کنند. شکلات های پذیرایی در طعم های مختلف و بسته بندی های شیک از بیشترین خرید در این ایام بهره مند هستند.

امروزه شکلات به دلیل اینکه در همه ی سنین استفاده می شود و در انواع مراسمات مانند میهمانی ها، مراسم مذهبی، جشن عروسی و اعیاد و … استفاده بالا و خریداران زیادی دارد.

توزیع انواع شکلات ایرانی در بازار جهانی

توزیع انواع شکلات ایرانی در بازار جهانیتوزیع انواع شکلات ایرانی در بازار جهانی توسط کشورهایی صورت می گیرد که به تولید تخصصی این محصول مشغول هستند و مازاد بر نیاز کشورشان را به دیگر کشورها نیز صادر می کنند. شکلات ایرانی در بازار های جهانی نیز مورد خرید و فروش قرار گرفته و توسط کشورهای متقاضی خرید می شود. 

شکلات ایرانی و برندهای شاخص آن به علت کیفیت مطلوب مورد پسند بسیاری از کشورها است و خواستار زیادی در بازارهای خارجی دارد. طعم های طبیعی و لذیذ این محصول باب میل اشخاص زیادی است و در بین تجار در دیگر کشورها عرضه و پخش می شود.

شرکت شکلات انواع شکلات شکلی، تخته ای، سفید، روکش شکلاتی، شیری، سیاه، شیری کاکائویی، ژله ای، بیسکویتی، تلخ، مغز دار، شکلات پذیرایی، فانتزی، کادویی، عروسکی، ولنتاین، میوه ای، سنگی، لواشکی و … را تولید و وارد بازار می کند.

خریدار بهترین مارک شکلات در تبریز

خریدار بهترین مارک شکلات در تبریزخریدار بهترین مارک شکلات در تبریز بسته به نوع شکلات قشرهای مختلفی از جامعه هستند که با اهداف مختلفی آن را خریداری می کنند. مثلا خریداران شکلات تخته ای اکثرا شیرینی پزی و کیک پزی ها و صنایع بستنی و دیگر صنایع مواد قندی هستند که آن را تهیه نموده و به عنوان مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می کنند.

یا خریداران دیگر شکلات های پذیرایی نیز خانواده ها هستند که با خرید خرده آن به عنوان تنقلات یا در مراسمات و میهمانی های خود از آنها بهره می برند. شرکت های پخش و عمده فروشی ها که به عنوان واسطه فعالیت دارند این محصول را عمده از تولیدی ارزان خریداری و با قیمت روز در بازار به فروش رسانیده و کسب سود می کنند. 

در هر صورت مشتریان برای خرید شکلات مرغوب و باب میل خود باید از انواع مدل های آن اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشد و با دانستن کاربرد و ویژگی هر کدام متناسب با نیاز و استفاده خود خرید کند.

فروشنده شکلات ایرانی در اصفهان

فروشنده شکلات ایرانی در اصفهانفروشنده شکلات ایرانی در اصفهان نیز با ارائه خدمات به مشتریان جهت کسب رضایتمندی آنها در تلاش هستند و سعی می کند با تنوع محصولاتش پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. یک فروشنده خود باید همه ی برندها و انوع شکلات را داشته باشد تا مشتری بتواند مدلی را با سلیقه و بودجه خود انتخاب کند.

فروش شکلات رنگی و کاکائویی در بازار اصفهان به دو صورت عمده و خرده انجام می شود که هر کدام فروشنده و خریدار مختص به خود را دارد و مشتری باید بسته به میزان خرید خود به یکی از آنها مراجعه کند تا بعد از خرید به سود رضایتمندی برسد.

این مراکز جهت دسترسی راحت تر و رفاه حال مشتری محصولشان را به صورت اینترنتی و در سایت های فروش نیز عرضه می کنند. امروزه به دلیل دسترسی راحت مشتریان و تنوع بالای شکلات و قیمت مناسب آن استفاده از این محصول رو به افزایش است و خریداران زیادی به این سمت سوق پیدا کرده اند.

لیست قیمت انواع شکلات

لیست قیمت انواع شکلاتامروزه دسترسی به لیست قیمت انواع شکلات به راحتی امکان پذیر شده است چون با وجود مراکز معتبر و سایت های فروش در کمترین زمان می توان آن را مشاهده نمود. قیمت این محصول نیز در شرایط مختلف فرق دارد و هرچه کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد به طبع تعداد مراجعه کنندگان بالا می رود چون قدرت خرید مشتری افزایش می یابد. 

بسته به کیفیت نیز نرخ این محصول فرق دارد مثلا قیمت شکلات تلخ در صورت طبیعی بودن و داشتن خلوص بالا لذا درصد کاکائو بیشتری خواهد داشت و گرانتر خواهد بود. قیمت شکلات ارزان نیز به عوامل مختلفی فرق دارد و نرخ ارزان را باید با حذف واسطه ها بدست آورد و آن را بدون واسطه خریداری نمود.

همچنین خرید عمده شکلات از خرده ارزانتر است برندهای ایرانی مسلما از برنرهای خارجی ارزانتر است چون برندهای خارجی متحمل هزینه های گمرکی و صادراتی و هزینه های حمل و نقل می باشند.

شرکت وارد کننده شکلات سنگی ایرانی

شرکت وارد کننده شکلات سنگی ایرانیشرکت وارد کننده شکلات سنگی ایرانی از دیگر کشورها مانند ترکیه این محصول را وارد می کند و در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار می دهد. همچنین با شناخت کم و کیف بازار جهانی و نیاز هر نقطه ای از کشور بهترین برندها و ارزانتر آنها را شناسایی نموده و به بهترین نحو ممکن آن را وارد می کند.

این تجار همیشه سعی می کنند با کمترین هزینه به واردات این محصول بپردازند. لذا آن را از کشورهای نزدیک تر وارد می کنند که با حذف واسطه ها و با کمترین هزینه حمل و نقل شکلات را وارد کنند.

شکلات سنگی نوعی از این محصول با سایزها و شکل های مختلف مانند سنگ های ریزه است که از طرح و شکل خاصی تبعیت نمی کند. بلکه مخلوط از چندین شکل است و دارای طیف گسترده ای از شکل و رنگ های متنوع می باشد. این محصول در اوزان مختلف بسته بندی شده و وارد بازار می شود. برخی بسته ها ۲۰۰ یا ۵۰۰ گرمی است که شامل مدل های گسترده ای از شکلات سنگی می باشد.

صادرات شکلات تخته ای ایرانی از ایران به اوکراین

صادرات شکلات تخته ای ایرانی از ایران به اوکراینصادرات شکلات تخته ای ایرانی به اوکراین از طریق ترکیه و بندر انزلی با واسطه انجام می شود چون این کشور همسایه ایران نیست و مستقیما با ایران راه ندارد. به دلیل راحت بودن ارتباط با اکراین شکلات در انواع مختلف وارد این کشور می شود و مبادلات زیادی توسط این دو انجام می گیرد. 

وارد کننده شکلات ایرانی این محصول را به صورت سفارشی وارد کشور خود می کند و وارادات آن نیز توسط تاجران آنها صورت می گیرد. صادرات شکلات اهمیت زیادی دارد چون باعث ارز آوری و رونق اقتصادی خواهد شد.

شکلات تخته ای در طعم های سفید شیری و تلخ است که در هر پاکتی از آن یک عدد قرار دارد و از آن بیشتر برای مصارف قنادی ها و خانگی استفاده می شود. این محصول را حین مصرف باید در دمای بالا ذوب نموده و در تهیه انواع بستنی و شیرینی و … از آن استفاده کرد. این محصول به شکل قالب های به هم پیوسته است و قابلیت جدا شدن را دارد و به صورت فله ای نیز به فروش می رسد.

مرکز فروش شکلات ایران

مرکز فروش شکلات ایراندر مرکز فروش شکلات ایران در استان های مختلف می توان با دسترسی راحت خرید نمود. این مراکز با توجه به نیاز های تلویحی و تشریحی مشتری و بسته به نیاز آنها بهترین شکلات را عرضه می کند و به وفور در کشور یافت می شود که هر کدام در رقابت با هم هستند و با قبضه بازار جهت کسب سهم بیشتری از آن در تلاش می باشند. 

امروزه به دلیل ارتباط راحت تر بین کشورها و تامین آسان مواد اولیه و افزایش دامنه کاربرد این محصول تولید کننده و عرضه کننده انواع شکلات رو به افزایش است و در این مراکز نیز می توان انواع برندهای خارجی و ایرانی را یافت که هر کدام دارای طعم و رنگ متنوعی هستند و هر کدام خریداران خود را دارد.

در این مراکز برندهای مختلفی دیده می شود که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد و به دلیل این ویژگی ها از برندهای خوشنام و منتخب مردم نیز هستند.

خرید ارزان شکلات تلخ درجه یک ایرانی

خرید ارزان شکلات تلخ درجه یک ایرانیجهت خرید ارزان شکلات تلخ ایرانی درجه یک در قدم اول باید با این مدل آشنایی کامل را داشت و بسته به استفاده ی خود به مراکز عرضه کننده‌ی بدون واسطه مراجعه نمود. چون با حذف دلال و واسطه می توان با کمترین نرخ ممکن خرید کرد.

خرید شکلات کیلویی نیز با صرفه تر و ارزانتر است چون هزینه بسته بندی شامل آنها نخواهد شد. تهیه از اینترنت و سایت های فروش نیز باصرفه است چون بدون صرف هزینه حمل و نقل و طی کردن مسافت انجام می شود و به دلیل حذف برخی هزینه ها از نرخ کمی برخوردار است.

شکلات تلخ دارای غلظت بالایی از فلاونوئید و پلی فنول و آنتی اکسیدان بالایی است و از کاکائوی خالص تولید می شود. تولیدکننده نیز اغلب درصد میزان کاکائو استفاده شده در آن را ذکر می کند. لذا میزان کاکائو باید در این شکلات ها حداقل ۷۰ درصد باشد. 

شکلات تلخ سرشار از مواد معدنی ماتند منیزیم، فسفر، پتاسیم، آهن، روی، ویتامین های گروه B، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، ضدافسردگی، کاهش دهنده از فشار خون، جلوگیری کننده از دیابت، ضدپیری، ضد چاقی و… است.

سفارش شکلات یرانی در سراسر کشور

سفارش شکلات یرانی در سراسر کشورجهت سفارش شکلات ایرانی در سراسر کشور مشتری می تواند به مراکز مختلفی مراجعه کند. اولین مرکز خود کارخانه های شکلات سازی ایرانی است که به صورت حضوری و اینترنتی نوع و مقدار را باید سفارش داد. در صورت عدم دسترسی به کارخانه می توان به دفاتر فروش آن نیز مراجعه نمود و ثبت سفارش کرد.

یکی از این مراکزی که سفارشات نقاط مختلف کشور را می پذیرد کارخانه شکلات کرج است که علاوه بر این در تبریز و اصفهان و تهران نیز این تولیدی ها وجود دارند که علاوه بر رفع نیازهای داخلی کشور محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز عرضه می کنند.

خرید سفارشی دارای مزایای زیادی است اولین مزایای آن این است که واسطه‌ای بین تولیدکننده و خریدار وجود ندارد و با کمترین نرخ عرضه می شود. دوم اینکه با خرید سفارشی شکلات تازه تری بدست مشتری می رسد چون تاریخ تولید و خرید آن فاصله زیادی با هم ندارد.

پخش شکلات رنگی ایرانی با کیفیت عالی

پخش شکلات رنگی ایرانی با کیفیت عالیپخش شکلات رنگی ایرانی باکیفیت عالی توسط شرکت های پخش کننده صورت می گیرد که از فعالان اقتصادی در این عرصه هستند و با پشتیبانی از چند برند مورد نظر خود و بازاریابی آن به جذب مشتری می پردازند و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی و گسترده این محصول مشغول اند. 

این مراکز با عملکرد درستشان در این زمینه شکلات را به بهترین نحو ممکن عرضه می کنند و باعث می شوند که همه‌ی مردم کشور با دسترسی آسانتر بتوانند هر مدلی را در هر مکانی خرید کنند. فروش عمده شکلات در تهران و دیگر استان ها توسط این مراکز صورت می گیرد که در مناطق مختلف نیز دارای شعباتی هستند. 

مزیت خرید از توزیع کننده تنوع برندهای ایرانی و خارجی آن است که با واسطه در کل کشور عرضه می شود و به صورت آنلاین در سایت فروش آنها نیز می توان شکلات را تیراژ بالا از آنها خریداری نمود.

نمایندگی شکلات لواشکی ایرانی در بازار ایران

نمایندگی شکلات لواشکی ایرانی در بازار ایراننماینده شکلات لواشکی ایرانی در بازار و در اکثر نقاط کشور وجود دارد و یکی از راهبرهای اصلی آن فروش این محصول به قیمت کارخانه و باکیفیت مناسب است و در نهایت باعث کسب رضایتمندی مشتری و بدست آوردن اعتبار برای خودشان در بازار هستند.

نماینده به فروش شکلات تهران، تبریز و … با قیمت کارخانه می پردازد و در مورد محصول و برندهای آن نیز مشورت ها و اطلاعات لازمه را در اختیار مشتری قرار می دهد. نمایندگی شکلات اصفهان نیز در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان و فروش برندهای خود می باشد.

شکلات لواشکی از انواع میوه های ترش و ملس و شیرین و یا از مخلوط آنها تولید می شود و بعد از تولید به صورت شکلات و نقلی شکل بسته بندی می شود. این نوع شکلات نیز بسته به نوع میوه ای که در آن به کار رفته دارای طعم و رنگ های مختلفی است و دارای خواص بالا و طرفداران زیادی نیز دارد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا