شکلات الیت

خرید عمده شکلات کادویی الیت دراژه مغزدار

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات کادویی الیت با مدل های دراژه و جعبه های فلزی، یکی از بهترین مدل هایی است که امکان خرید عمده اینترنتی آن وجود دارد. ارائه قیمت های عمده نمایندگی در این سایت، امکان حذف واسطه ها را فراهم ساخته تا با بیشترین حاشیه سود، بتوانید برروی این شکلات های خارجی ترکیه ای فعالیت نمایید و انواع دیگر شکلات های پذیرایی، فانتزی و کادویی نیز برای فروش عمده ارائه می شوند.

بسته بندی کادویی شکلات، یکی از مهم ترین بخش هایی می باشد که به جذب مخاطب کمک می نماید و امروزه با وجود فعالیت برندها و شرکت های شکلات سازی مختلف، تنها برخی از تولید کنندگان هستند که توانسته اند فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

شکلات سازی الیت ترکیه به عنوان یکی از این مارک هایی است که بهترین شکلات ها را تولید می نماید اما شناخت این محصولات، برای خرید عمده شکلات خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع شکلات الیت ترکیه

محصولات شکلات سازی الیت، شامل:

  1. شکلات کادویی
  2. شکلات پذیرایی
  3. شکلات دراژه ای
  4. شکلات فانتزی
  5. شکلات مغزدار
  6. شکلات قلبی
  7. شکلات فروشگاهی
  8. شکلات بار
  9. شکلات شاخه گل رز
  10. شکلات ویفری
  11. شکلات ترافل
  12. شکلات تخم مرغی
  13. شکلات قاشقی

محصولات شکلات معرفی شده از شرکت الیت، دارای بسته بندی های متنوعی می باشد و این ها دسته بندی های کلی انجام شده برای این شکلات ها به حساب می آیند.

به طور مثال در خصوص شکلات های کادویی این شرکت، می توان تنوع بسیار گسترده ای را معرفی نمود و بهترین شکلات های کادویی لوکس را شامل می شود.

شکلات کادویی الیت

شکلات کادویی الیت مدل دراژه

یکی از بهترین بسته بندی های ارائه شده برای شکلات کادویی الیت که برای خرید عمده شکلات ، مربوط به مدل دراژه آن می باشد و این شکلات کادویی به صورت جعبه فلزی و مقوایی ارائه شده است.

شکلات کادویی الیت جعبه فلزی روبان دار نقره ای و طلایی و شکلات های مدل پرستیژ و جعبه روبان دار از جمله نمونه هایی هستند که داخل آن ها از شکلات های دراژه ای مغزدار استفاده می شود.

جعبه های فلزی شکلات کادویی الیت دارای وزن 250 گرمی، با ترکیبی از دراژه های تلخ، سفید و شیری می باشند.

شکلات کادویی پرستیژ هم با وزن 400 گرمی خود، ترکیبی از دراژه های متنوع با رنگ بسته بندی سبز و قهوه ای بوده و نمونه جعبه کادویی روبان دار نیز شامل 200 گرم دراژه مغزدار می باشد.

شکلات کادویی الیت

قیمت شکلات ترافل الیت

شکلات ترافل هم یکی از دیگر محصولات شرکت شکلات سازی الیت می باشد که شامل بسته بندی های زیر است:

  • شکلات ترافل میکس بدون گلوتن
  • شکلات ترافل مدل کالکشن 252 گرم
  • شکلات ترافل 135 گرم
  • شکلات ترافل سه عددی
  • شکلات ترافل فنسی 180 گرم
  • شکلات ترافل 225 گرم

تمامی این شکلات های کادویی لوکس به صورت مستقیم از این مرکز عرضه می شود و ضمن ارتباط خود با واحد فروش، می توانید قیمت های آن را کسب نموده و برای خرید عمده شکلات نیز اقدام نمایید.

منبع: ایران شکلات

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا