شکلات خارجی کادویی

خرید بهترین مارک شکلات کادویی خارجی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

مارک های عرضه کننده شکلات خارجی امروزه با تنوع گسترده ای پیشنهاد شده که انتخاب بهترین گزینه برای خرید عمده، با توجه به نیازها و اولویت های مشتریان باید انجام پذیرد و از همین رو ضمن معرفی انواع مارک های عرضه کننده شکلات های خارجی، این امکان وجود دارد که خرید عمده آن نیز برای مشتریان امکان پذیر باشد.

شکلات کادویی الیت ترکیه
یکی از قدیمی ترین برندهایی که در زمینه تولید شکلات های کادویی اقدام به عرضه محصولات خود در بازار ایران نموده است، مربوط به شکلات های الیت می باشد که تولید این شکلات های خارجی در ترکیه با خلاقیت های ویژه ای همراه بوده و از همین رو می تواند برای سلیقه های مختلف مشتریان، گزینه مناسبی به حساب آید.
شکلات های شاخه گل رز، قلبی و چشم نظر، از جمله شکلات های پیشنهادی برای ولنتاین می باشد که شرکت الیت، این نوع شکلات ها را در وزن و اندازه های مختلف تولید می نماید.
شکلات های ساک دار الیت هم به نوبه خود از جمله مواردی است که می تواند مورد استفاده برای هدیه دادن در شرکت ها و جشن های مختلف قرار گیرد و در اندازه و وزن های مختلف، امکان عرضه این نوع شکلات ها وجود دارد.

شکلات کادویی مرسی آلمان
اشتورک آلمان به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ شکلات سازی می باشد که محصولات خود را با نام های تجاری مختلفی همچون مرسی، تافی فی و ریزن و وردرز به بازار عرضه می نماید.
شکلات های کادویی مرسی از طرح های ساده و در عین حال شیک می باشد که بدون شک با هر سلیقه ای می توان این نوع شکلات ها را پیشنهاد نمود.
داشتن کیفیت بالا در این نوع شکلات ها هم سبب می شود تا انتخاب آن از سوی مشتریان بیشتری انجام پذیرد که در وزن های 250، 400 و 675 گرمی امکان سفارش و خرید عمده وجود دارد.

شکلات کادویی لینت سوئیس
یکی از دیگر کشورهایی که شروع به همکاری با بازار ایران برای فروش عمده انواع شکلات های کادویی خود نموده است، اختصاص به شرکت شکلات سازی لینت دارد که شکلات های کادویی این شرکت با توجه به مدل بسته بندی هایی که دارند برای موقعیت های زمانی مختلف، مناسب می باشد.
بخش قابل توجهی از این نوع شکلات های کادویی برای ولنتاین مناسب بوده که از جمله می توان به شکلات های قلبی اشاره نمود.
شکلات های عروسکی، جعبه فلزی و … هم از محصولات دیگر این شرکت می باشد که به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

شکلات کادویی ABK اوکراین
شرکت شکلات سازی اوکراینی ABK، جدیدترین مدل شکلات های کادویی با بسته بندی های قلبی و ساک دار و .. را به همراه بهترین نوع شکلات های کاکائویی تولید می نماید که شکلات های مذکور در بازار ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
در حال حاضر شکلات های اوکراینی معرفی شده در کنار شکلات های لوکس کادویی خود، انواع محصولات پذیرایی را نیز عرضه می نماید که مشتریان امکان خرید عمده آن را دارند.

شکلات کادویی روشن اوکراین
بدون شک از معروف ترین و پرفروش ترین شکلات های خارجی در بازار ایران، اختصاص به شکلات های اوکراینی روشن دارد که محصولات گسترده و متنوعی را عرضه می نماید و از جمله می توان به شکلات های ساده و لوکس کادویی این برند اشاره نمود. محصولات شرکت شکلات روشن نیز با کامل ترین تنوع در اختیار مشتریان برای سفارشات عمده می باشد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا