شکلات کادویی

مرکز نمايندگی شکلات کادویی ایرانی در سراسر کشور

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات، از جمله محصولاتی می باشد که کاربرد زیادی در تولید انواع شیرینی جات دارد. البته خود این محصول نیز به طور جداگانه و در بسته بندی های مختلفی عرضه می شود. از مرکز نمايندگی شکلات کادویی که توسط شرکت های محصولات غذایی گوناگون تولید شده اند، می توان بهترین آن را به شکل عمده و جزئی تهیه کرد. این نوع از شکلات را در ایران، در بسته های بسیار شیک و زیبا با درصدهای متفاوتی تولید می نمایند و به بازار عرضه می دارند. اما شکلات کادویی چه نوع شکلاتی می باشد؟ 

مرکز نمايندگی شکلات کادویی ایرانی در سراسر کشور

توزیع شکلات کادویی به صورت عمده در بازار

توزیع شکلات کادویی به صورت عمده در بازاربرندهای مختلفی در کشورمان وجود دارند که کارشان تولید انواع شکلات می باشد. آن ها این محصول را در درصدهای متفاوتی می سازند و به شکل بسته بندی عرضه می دارند. نوع بسته هایی که ارائه می شوند، نقش اساسی ای در خرید و فروش این کالا دارند. هر چه این بسته ها شیک تر باشند، فروش بیشتری پیدا می کنند. این گونه از محصول را البته به نام شکلات کادویی هم در ایران می شناسند. بسته هایی که برای این محصول استفاده می شود، بسیار شیک، زیبا و چشم نواز هستند. 

عموماً از شکلات های کادویی، برای هدیه دادن استفاده می کنند. توزیع عمده چنین محصولی را شرکت هایی به دوش دارند که آن را تولید و یا از خارج از مرزها وارد می کنند. شما می توانید خرید عمده شکلات هایی که به کادویی نام آشنا هستند را از مراجع مختلف دیگری به جز خود شرکت ها هم انجام دهید. برای مثال، می شود به نمایندگی هایی آنان و یا سایت های معتبری که ایجاد کرده اند هم سر زد. فروش شکلات تلخ فله ای و فروش شکلات روشن از همین طریق صورت می گیرد. 

در کنار این، نمایندگی شکلات تهران، در جای جای ایران فعالیت می نماید، پخش انواع شکلات را هم انجام می دهند. این نوع از محصول قیمت های متفاوتی را نیز دارا است. 

عرضه انواع شکلات کادویی ایرانی

عرضه انواع شکلات کادویی ایرانیشکلات کادویی ایرانی، انواع مختلفی دارد. تولید کننده شکلات سفارشی، آن را در بسته های متفاوتی قرار می دهند. آنان عمده فروشی شکلات را هم انجام می دهند. در کل، اگر خواسته باشیم نگاهی اجمالی به انواع این محصول داشته باشیم، بیشتر آن را بر اساس پاکت یا جلدی که دارند، اسم گذاری می نمایند. می شود به این اشاره کرد: 

  • شکلات کادویی کنفی 
  • شکلات کادویی گوزنی 
  • شکلات کادویی بابانوئلی 
  • شکلات کادویی جعبه فلزی 
  • شکلات کادویی تدی 
  • و غیره 

عرضه این گونه از محصولات را مراجع مختلفی انجام می دهند. می توان به بازار فروش شکلات در هر شهری که هستیم سر بزنیم و این کالا را تهیه کنیم. در کنار این، برخی از سوپر مارکت ها نیز در محلاتی این نوع از شکلات را که ساخت شده توسط کارخانه جات ایرانی می باشند هم ارائه می دهند. 

خریدار بهترین مارک شکلات در ایران

خریدار بهترین مارک شکلات در ایرانشکلات، شیرینی ای خوش مزه محسوب می شود که از ماده اصلی آن کاکائو می باشد. این نوع از ماده غذایی انرژی زیادی دارد، به این معنی که کالری شکلات بسیار بالا است. در همین حال، برندهای معروفی که آن را تولید می نمایند، به طور کلی با ترکیب کره، کاکائو، پودرهای مواد افزودنی، شیر و شکر آن را در قالب های متفاوتی می سازند. 

بهترین مارک ها محصولات شان را از مواد اولیه مرغوب تولید می نمایند. این مواد باید تازه باشند. در کنار این، برخی از برندها برای این که طعم و مزه متفاوتی به شکلات ها بدهند، از انواع تنقلات دیگری هم استفاده می کنند. روی هم رفته، با کیفیت ترین شکلات ها آن شمار از محصولاتی می باشند که از درصد بالاتری از کاکائو برخوردار باشند. 

در بازار این محصول به شکلات دارک که 99% خالص است و شکلات لایت که 10% کاکائو دارد، معروف می باشند. یکی از برندهای مطرح شکلات ایرانی، کارخانه شکلات کرج است. این شرکت، در بسته بندی های متنوع و همچنین به شکل فله ای محصولات خود را وارد بازار می کند. کارخانه شکلات تخته ای را هم تولید می کند. 

در هر حال، اگر می خواهید که بهترین محصول شرکت شکلات کادویی را به دست آورید، بهتر است که به مراجع معتبر مانند، شعبات این شرکت ها سر بزنید. 

فروشنده شکلات کادویی در بازار جهانی

فروشنده شکلات کادویی در بازار جهانیشکلات در کشورهای اروپایی و امریکایی مصرف بالایی دارد. به نوعی این محصول با بیشتر شیرینی ها و مواد غذایی مخلوط می شود و عرضه می گردد. اما نوع خاص این کالا که به کادویی معروف است، بیشتر برای هدیه دادن به اطرافیان تولید می شود. همان گونه که در بالا هم نام بردیم، آن را در انواع مختلفی و نام های گوناگونی می توان یافت. 

روی هم رفته، فروشنده شکلات کادویی در بازار جهانی، شرکت های صادر کننده ای می باشند که در این حوزه فعالیت می کنند. آن ها در جعبه های شکیل، زیبا و در همین حال وزن های متفاوتی این کالا را عرضه می دارند. بیشتر این شرکت های تولیدی هستند که در کار صادرات محصولات خود به شکل استاندارد و ویژه به کشورهای گوناگونی می باشند. باید در نظر داشت که این شرکت ها بر اساس درصد کاکائویی که در محصول به کار رفته است، کالای شان را از نظر کیفی دسته بندی می نمایند و ارائه می دهند. 

در هر صورت، به دلیل رقابت شدیدی که در بازارهای جهانی وجود دارد، آن شمار از عرضه کنندگانی موفق خواهند بود که بتوانند محصولی با کیفیت را با نرخ های مناسبی عرضه کنند. البته نباید از این مسئله هم گذشت که در کنار طعم شکلات، نوع بسته بندی آن هم بسیار مهم است و به نوعی این شکلات ها معرف شان همان جعبه های شان است. 

قیمت شکلات کادویی ارزان در بازار تهران

قیمت شکلات کادویی ارزان در بازار تهرانجهت تهیه قیمت شکلات تلخ یا لایت کادویی ارزان قیمت در بازار تهران، بایستی به فروشگاه های مختلفی سر زد. بیشتر این شیرینی فروشی ها و فروشگاه های محصولات غذایی می باشند که در برندها و کیفیت های متنوعی، این نوع از محصول را به فروش می رسانند. از آن ها می توان تازه ترین نرخ های شکلات کادویی را به دست آورد و نازل ترین نرخ را پیدا کرد و اقدام به خرید کالا نمود. البته بیشتر شرکت های تولید کننده، نرخ های محصولات شان را در پشت جلد های این نوع از شکلات ها درج می نمایند. 

در کنار این، می شود با مراجعه به عرضه کنندگان این محصول، تازه ترین قیمت شکلات کیلویی ارزان را هم به دست آورد. این گونه از شکلات به این دلیل ارزان ارائه می شود که تولیدی هزینه بسته بندی ای نپرداخته است. در هر حال، نرخ ها بر اساس یک سری از فاکتورها تعیین می شوند که می توان به کیفیت شکلات، درصد کاکائویی که محصول دارد، نوع بسته بندی، حجم و سایر موارد دیگر از این قبیل اشاره نمود. 

برای به دست آوردن نرخ های جدید، می شود به سایت های اینترنتی هم سر زد. برخی از فروشگاه های آنلاین زیر قیمت بازار، این نوع از کالا را ارائه می کنند. 

تولید کننده شکلات کادویی با طعم های مختلف

تولید کننده شکلات کادویی با طعم های مختلفدر ساخت و تولید انواع شکلات های کادویی، شرکت های گوناگون، با افزودن یک سری از تنقلات، به آن ها طعم های متفاوتی می بخشند. بی تردید شما هم در بازار به این چنین محصولاتی برخورده اید و آن را پس از خرید امتحان نموده اید. به این دلیل است که برخی از افراد به نوع خاصی و برند ویژه ای شکلات علاقمند هستند. 

شکلات مجلسی یا همان کادویی را را اغلب با افزودن خشکبار، به آن مزه های متفاوتی می دهند. در این جا با به چند طعم از این محصول اشاره می نماییم: 

  • شکلات کادویی در طعم مغز گردو 
  • شکلات کادویی در طعم فندق 
  • شکلات گردویی در طعم میوه ها 
  • شکلات گردویی با طعم نعنا 
  • و غیره طعم های دیگر 

پخش شکلات کادویی رنگی در سراسر کشور

پخش شکلات کادویی رنگی در سراسر کشورشاید شما هم به برخی از از شکلات های کادویی برخورده اید که دارای رنگ های متنوعی می باشند. تولیدی هایی که این نوع از محصول می سازند، از رنگ های مختلفی کار می گیرند تا تنوع بیشتری به محصول بدهند. البته این رنگ ها به دلیل این که مصرف کننده آن را می خورد، باید کاملاً بهداشتی و عاری از هر گونه مواد شیمیایی باشد. 

در اصطلاح به چنین رنگ هایی، خوردنی می گویند که تنها مخصوص مواد خوراکی تولید شده اند و بسیاری از شیرینی پزی ها نیز از آن استفاده می نمایند. 

ولی پخش چنین شکلاتی به روش های گوناگون از سوی مراجع مختلفی صورت می گیرد. فروشندگان گوناگونی در بازار هستند که کارشان فروش عمده شکلات کادویی رنگی می باشد. از آن ها می توان به صورت کلی و با نرخ های پایینی این گونه از محصول را تهیه کرد. 

در کنار این، بیشتر شرکت ها برای این که بتوانند محصولات شان را به راحتی در دسترس مصرف کننده قرار دهند، آن را به سر تا سر  کشور توزیع و پخش می کنند. 

شرکت وارد کننده شکلات سنگی در اصفهان

شرکت وارد کننده شکلات سنگی در اصفهانیکی از جمله شکلات هایی که بیشتر افراد به آن علاقه مند هستند، نوع سنگی می باشد. این نوع از محصول درست به شکل سنگ ها تولید می شوند که دارای رنگ های متنوعی نیز هستند. به همین سبب است که به آن این نام را داده اند. 

اما شکلات های سنگی از خارج کشور وارد می شود. شرکت های بازرگانی که آن را به بازار استان اصفهان نیز ارائه می دهند. می توان این محصول را به شکل بسته بندی شده و یا فله ای از مراکز خرید و فروش آجیل و خشکبار و شیرینی جات به دست آورد. 

این نوع از محصول دارای نام های مختلفی می باشد که بیشتر بر اساس برند آن، شناخته می شوند. در هر حال، اگر می خواهید که این نوع از شکلات خوشمزه را به دست آورید، بهتر است که آن را بهترین برندها تهیه کنید. به این ترتیب، شکلاتی مفید و بهداشتی به دست خواهید آورد و دیگر نگران سلامتی خود خانواده نیز خواهید بود. 

صادرات شکلات کادویی از ایران به ایتالیا

صادرات شکلات کادویی از ایران به ایتالیاتولیدی هایی که در زمینه ساخت شکلات های کادویی فعالیت می نمایند، محصولات خود را علاوه بر این که در بازار داخلی عرضه می دارند، آن را به کشورهای گوناگونی نیز صادر می کنند. صادرات این نوع از شکلات به کشورهای اروپایی و آسیایی صورت می گیرد که از آن جمله می توان به ایتالیا اشاره کرد. 

صادر کنندگان برای این که بتوانند محصولات شان را به بهترین وجه ممکن معرفی و به فروش رسانند، بر روی کیفیت کالا تأکید زیادی می کنند. همچنین از جمله موارد دیگری که به آن پافشاری دارند، بسته بندی های شکیل می باشد. بی تردید در این نوع از شکلات ها، آن چه در گام نخست مشتری را جلب می کند، بسته های شیک آن می باشد. 

در هر حال، شرکت های مختلفی هستند که این کالا را به ایتالیا صادر می کنند. 

سفارش شکلات کادوی کاکائویی به صورت عمده در بازار

سفارش شکلات کادوی کاکائویی به صورت عمده در بازاربرای سفارش شکلات های کادویی کاکائویی به شکل عمده، می توان به مراجع مختلفی در تماس شد. 

مثلاً می شود به کارخانه های تولید کننده مراجعه کرد. آن ها از طریق نمایندگی ها و همچنین دفاتر فروشی که ایجاد کرده اند، محصولات شان را به گونه کلی در دسترس مشتریان می گذارند. دیگر مرجعی که در کار عمده فروشی این کالا است، گروه های بازرگانی می باشند که محصول را از کشورهای دیگری وارد می کنند. 

در هر صورت، شما از راه دور و حضوری می توانید، اقدام به خرید کلی این گونه از کالا در کیفیت های گوناگونی بنمایید. 

مرکز خرید و فروش شکلات روکش طلایی کادویی

مرکز خرید و فروش شکلات روکش طلایی کادوییشکلات کادویی روکش دار طلایی را مراکز گوناگون و مراجع مختلفی هستند که عرضه می دارند. این نوع از شکلات در بسته های متنوع قرار می گیرند که توسط یک زر ورق زرد رنگ، پیچیده شده اند. 

یکی از مراکزی که می شود به راحتی به خرید و فروش این کالا پرداخت، اینترنت است. در این مرکز آنلاین، شما هر گونه برند و مارکی ایرانی و خارجی را که خواسته باشید، می توانید بیابید و آن را تهیه کنید. سر زدن به این سایت ها کار سختی نیست و به راحتی صورت می گیرد. 

آن ها همیشه و در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس می باشند. 

نمایندگی شکلات کادویی درجه یک درجه

نمایندگی شکلات کادویی درجه یک درجهدرجه یک بودن شکلات های کادویی به محصولی ربط دارد که شرکت آن را تولید کرده است. این نوع از خوراکی خوشمزه در درصد خلوص متفاوتی ساخته می شود که هر چه درصد کاکائو بیشتری داشته باشد، مرغوب تر است. 

در کنار این، کادویی را هم که این کارخانه جات در نظر می گیرند نیز باید در نوع خود منحصر به فرد باشد. در هر حال، این گونه از محصول را می شود از طریق نمایندگی هایی که وجود دارد، تهیه کرد. آن ها ارائه دهنده بهترین نوع شکلات کادویی هستند و آن را در وزن های متفاوتی عرضه می دارند. 

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا