دسته‌بندی نشده

شکلات تخته ای کارات

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات تخته ­ای کارات در دسته ی اعلا ترین نوع شکلا ت­ها قرار می­گیرد. انواع این شکلات تخته ­ای عبارت می­شوند از شکلات تخته­ ای شیری کارات، شکلات تخته­ ای سفید کارات، شکلات تخته ­ای تلخ کارات و شکلات تخته­ ای تخت کارات که همه ­ی این محصولات را می­توانید از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. توجه داشته باشید که شکلات تخته ­ای کارات را می­توانید به مدت یک سال در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. شکلات تخته­ ای کارات و تاثیر آن بر سلامتی به این ترتیب عمل می­کند که مصرف این شکلات تاثیر مستقیم بر پیشگیری از برخی بیماری­ ها مانند ضعف روحیه و همچنین پوکی استخوان دارد. خوردن شکلات تخته ­ای کارات باعث ترشح هورمونی به نام اندروفین می­شود که این جریان ایجاد احساس شادی را برای شما سبب می­شود. به همین ترتیب مصرف شکلات باعث بالا رفتن سطح سروتونین می­شود که این روند افزایشی سبب پایین آمدن استرس و نگرانی و اضطراب در شما خواهد شد. بنابر این خوردن شکلات پیش از انجام آزمون­ های مهم و یا قرارهای کاری می­تواند موثر و مفید واقع شود. اگر مبتلا به قند خون پایین و فشار خون پایین هستید می­توانید با مصرف کنترل شده­ ی شکلات، سطح انرژی و کارایی خود را در طول روز بالا نگه­دارید. توجه داشته باشید که هرچه شکلات تیره ­تر باشد درصد کاکائوی آن بالاتر خواهد بود به این ترتیب خلوص و تاثیر درمانی آن نیز افزایش پیدا می­کند.

شکلات تخته ­ای تلخ کارات و فواید آن

شکلات تخته ­ای تلخ کارات نوعی از شکلات است که به نسبت تیره ­تر از هر شکلات دیگری است. برای ساخت شکلات تخته ­ای تلخ به جای کره­ ی شیری از کره­ ی کاکائو استفاده می­کنند. به این ترتیب شکلات تلخ در مقایسه با دیگر شکلات­ ها از کاکائوی بیشتری برخوردار است و این به خلوص این نوع شکلات دامن می­زند. توجه داشته باشید که هرچه درصد کاکائوی شکلاتی که میل می­کنید بالاتر از درصد شکر آن باشد، شکلات شما خاصیت درمانی بالاتری خواهد داشت و ضرر آن برای بدن بسیار کاهش پیدا میکند، به همین دلیل است که مصرف شکلات تلخ برای تمام افراد توصیه می­شود زیرا غنی و سرشار از کاکائوی خالص است و جنبه­ ی درمانی دارد. شکلات تخت ه­ای کارات در نوع تلخ خود دارای حدود 60 تا 90 درصد کاکائوی خالص است. به این ترتیب شکلات تلخ را می­توان غنی ترین شکلات در میان تمام انواع آن به حساب آورد. شکلات تلخ را می­توانید یک شفابخش برای سرفه­ های مکرر در نظر بگیرید، این خوراکی با درصد بالای کاکائو دارای تئوباریم و متیل کسانتین است که به خودی خود موجبات کنترل آسم را فراهم می­اورد. شکلات تلخ می­تواند روی فرایند جذب چربی نیز تاثیر گذار باشد و منجر به کاهش انباشته شدن چربی­ها بشود که همین امر به این شکلات خاصیت لاغر کننده می­دهد. اما باید در مصرف این نوع شکلات دقت کافی داشته باشید زیرا افراط در مصرف آن سبب تپش قلب و بالا رفتن فشار خون می­شود همچنین برای خانم­ های باردار توصیه نمی­شود. شکلات تخته ­ای کارات را می­توانید از سایت­ های فروش بصورت اینترنتی خرید کنید، شکلات تلخ تخته ­ای کارات از کیفتی عالی برخوردار است که می­تواند طعم دهنده­ای بی­نظیر برای کیک­ ها و شیرینی­ های شما باشد و با مزه­ ی خاطرانگیز خود عصرانه­ هایی بی نظیر را برای شما به ارمغان آورد.

کاربرد شکلات تخته ­ای کارات در زندگی روزمره

شکلات تخته ­ای کارات می­تواند به عنوان پایه­ ی ثابتی برای مواد مورد نیاز شیرینی پزی و کیک پزی در آشپزخانه ی شما قرار بگیرد. همچنین مصرف شکلات تخته ­ای کارات برای کافه ­ها و شیرینی پزی­ ها بسیار به صرفه و عالی خواهد بود. اگر صاحبان مشاغلی از این دست هستید می­توانید با خرید شکلات تخته ­ای کارات از سایت­ های فروش اینترنتی و تحویل آن درب منزل خود، بهره مند شوید. شکلات تخته ­ای کارات را می­توانید با قرار دادن در یک ظرف مستقیم در معرض حرارت بخار آب قرار دهید تا یک روکش عالی و بسیار خوشمزه برای کیک­ ها و شیرینی­ های خود مهیا کنید. همچنین می­توانید این شکلات خوش طعم را تکه تکه کنید و داخل شیرینی ­های مغز شکلاتی از آن استفاده کنید. رنده کردن شکلات تخته ­ای کارات برای تزیین کیک و شیرینی بسیار عالی می­شود. نکته ­ی دیگر اینکه می­توانید این شکلات را آب کنید و با مغز تنقلاتی مانند پسته و گردو مخلوط کنید و در فریزر قرار دهید و شکلات های مغردار و خوش طعمی درست کنید تا شکلات ­های خانگی خودتان را داشته باشید. همچنین شکلات­ های تخته ­ای را می­توانید پس از ذوب کردن با میوه­ های خشک مخلوط کنید و خوش قیافه ­ترین و خوش طعم ­ترین شکلات­ ها را با آن درست کنید. درست کردن شکلات­ های خانگی با استفاده از شکلات تخت ه­ای کارات می­تواند حرکتی خلاقانه و زیبا باشد که برای صرف چای در مهمانی­ های دوستانه بسیار لذیذ و عالی خواهد بود.

شکلات تخته­ ای کارات و کالری آن

شکلات تخته ­ای کارات مانند هر شکلات دیگری تشکیل شده از دانه­های حاصل شده از درخت کاکائو است. همانطور که می­دانید درخت کاکائو در مناطق تروپیکال می­روید، طعم منحصر بفرد این دانه­ها سبب مزه ­ی بی­نظیر شکلات تخته ­ای کارات می­شود. شکلات و درواقع کاکائو به خودی خود تلخ است اما هنگامی که وارد کارخانه­ های شکلات سازی می­شود با افزودن شکر و سایر افزودنی ­های طعم دهنده باب سلیقه­ی شما می­شود. برای خرید مرغوب ­ترین شکلات­ ها لازم است به درصد تلخی آنها توجه داشته باشید که هرچه تلخ ­تر باشد مرغوب ­تر خواهد بود. شکلات­ های تلخ در مقایسه با دیگر شکلات ­ها کالری کمتری دارند اما هرچه شکلات­ ها شیرین­تر می­شوند میزان کالری که به بدن شما تزریق می­کنند بالاتر می­رود. برخی شکلات ­ها با مغز فندق روانه بازار می­شوند که بسیار خوش طعم اما با کالری بالایی توامان می­شوند. شکلات ­هایی که با مغزها، پشمک­ ها و دیگر افزودنی­ هایی از این دست توام ان می­شوند در زمره­ ی شکلات­ هایی با کالری بالا قرار می­گیرند که مصرف بیش از حد آنها باعث چاقی و ملتهب شدن پوست و ایجاد جوش ­ها می­شود. برای رعایت رژیم غذایی خود و برای حفظ تناسب اندام بهتر است از شکلات­ های تلخ استفاده کنید و یا  اگر تمایل به مصرف شکلات ­های شیرین و پر­مغز دارید حتما زمانی را به انجام فعالیت­های ورزشی اختصاص دهید. توجه داشته باشید که هر صد گرم شکلات تلخ نود درصد 590 کالری دارد و هر صد گرم شکلات تلخ هفتاد درصد نیز 590 کالری دارد. به همین ترتیب شکلات شیری و شکلات ­های مغز­دار نیز همین مقدار کالری را دارا هستند اما تفاوت آنها در مقدار شکری است که در تهیه­ ی شکلات ­ها به کار می­رود و مقدار چاق کنندگی آن و ذخیره شدن انرژی حاصل از شکلات را در بدن بالا می­برد.

شکلات تخته­ ای سفید کارات

شکلات تخته­ ای کارات دارای انواع متفاوتی است که شکلات تخته ­ای سفید نیز یکی از این انواع به حساب می ­آید. شکلات تخته ­ای سفید کارات طعمی دلپذیر دارد و برای شیرینی ­پزی و کیک­ پزی بسیار عالی و مناسب خواهد بود. شکلات سفید را به شیوه ­ی متفاوتی تهیه می­کنند که از دیگر شکلات ­ها جدا است و این تفاوت مربوط به مصرف کاکائو در این دو نوع شکلات است. به این ترتیب شکلات سفید را مستقیما با کاکائو درست نمی­کنند بلکه در آن از روغن دانه­ ی کاکائو استفاده می­شود و طعم عمده­ ی شکلات سفید از این روغن و همچنین مقداری شیرخشک و روغن شیر است. استفاده از مواد مرغوب تاثیر شگفت ­انگیزی در طعم شکلات­ های سفید دارد و شکلات تخته ­ای سفید کارات با به کار بردن مرغوب­ترین مواد اولیه این طعم بخاطر ماندنی را برای شما به ارمغان می­ آورد. اگر در دسته ­ی علاقه ­مندان به طعم کاکائو قرار می­گیرید بهتر است از شکلات­ های تیره رنگ برای مصرف خود استفاده کنید. شکلات تخته­ ای کارات باطعم و رنگ شکلات سفید می­تواند به عنوان روکشی برای تزیین کیک­ ها و شیرینی­ های شما نیز بکار برود، به این منظور لازم است که یک ظرف استیل را روی حرارت بخار آب قرار دهید و این شکلات را آب کنید و سپس روی شیرین و کیک­ های پخته شده­ ی خود بریزید. شکلات تخته ­ای کارات مرغوب­ترین شکلات­ ها را با بهترین طعم ­ها در انواع ذکر شده برای شما عرضه می­کند، این برند یک نام قابل اعتماد در عرصه شکلات سازی و شکلات­ های تخت ه­ای است. با اعتماد به این نام خرید مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت به انجام برسانید. خرید شکلات تخته ­ای کارات تجربه­ ای است که آن را به دوستان و عزیزان خود که مانند شما علاقه­مند به شیرینی و طعم خوش کاکائو هستند، پیشنهاد می­کنید.

تاثیر شکلات تخته­ ای کارات بر روحیه و شادمانی افراد

شکلات تخته ­ای کارات برای شما شادی به همراه می ­آورد. مصرف کنترل شده ­ی شکلات انرژی شما را بالا می­برد و باعث کاهش استرس و اضطراب شما خواهد شد. به شرح علمی این قضیه اگر پرداخته شود لازم است بدانید که شکلات­ های تلخ و یا همان شکلات­ های تیره دارای فنتیل آمین هستند. فنتیل آمین یک ماده­ ی شیمیایی است که در فرد عاشق ترشح می­شود و احساس بخصوصی را ایجاد می­کند. شکلات تخته­ ای کارات همچنین ویژگی دیگری را از چشیدن مزه شکلات برای شما ایجاد می­کند و آن ترشح هورمون آندورفین در مغز است که احساس شادی را سبب می­شود. به این ترتیب با مصرف شکلات تخته­ ای کارات می­توانید سطح سروتونین را نیز در بدن خود بالا ببرید که کاهش استرس و اضطراب را برای شما سبب می­شود. چنین ویژگی­ه ایی باعث می­شود تا مصرف شکلات تخته­ ای کارات ایجاد احساس خوشایندی باشد و افسردگی و اضطراب را کاهش دهد، مصرف کنترل شده­ی شکلات­ ها به شما کمک می­کند روحیه ­ی خود را بالا نگه­دارید و همیشه احوال خوشی داشته باشید. اگر در دسته­ ی افراد مضطرب قرار می­گیرید بهتر است همیشه یک شکلات در کیف خود داشته باشید تا با مصرف آن احساس بهتری پیدا کنید و همچنین استرس و اضطراب خود را کنترل کنید. به این ترتیب مصرف شکلات می­تواند مانند یک آرامبخش عمل کند. مصرف روزانه­ ی شکلات برای افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند بسیار توصیه می­شود همچنین باید توجه داشته باشید که پس از میل کردن شکلات بخصوص در ساعات شب حتما مسواک بزنید تا به دندان­ ها آسیب نرسد.

شکلات تخته ­ای کارات و کنترل بیماری ها

مصرف شکلات تخته ­ای کارات به شما در کنترل بعضی بیماری­ ها کمک می­کند. شما با مصرف کنترل شده­ ی شکلات می­توانید بدن خود را در مقابل بعضی بیماری­ ها کنترل کنید. به این ترتیب با شکلات تخته ­ای کارات می­توانید روند کنترل کلسترول خون را در دست بگیرید. همچنین مصرف شکلات می­تواند یک روش برای پیشگیری از بیماری پوکی استخوان باشد و یا روند ابتلا به این بیماری را بسیار آهسته کند. مصرف شکلات می­تواند فرایند جریان خون را در بدن شما بهبود ببخشد و سلامتی قلب شما را سبب شود. در ادامه لازم است که به تاثیر این طعم خوشایند در کنترل فشار خون نیز اشاره کرد. همانطور که گفته شد مصرف شکلات تخته­ ای کارات ایجاد احساس آرامش و شادمانی نیز می­کند و روحیه شما را بالا می­برد. گفته می­شود که استفاده از شکلات با درصد خلوص بالا، یعنی مصرف شکلات تلخ، باعث ترمیم پوست و حفظ شادابی و سلامت آن نیز می­شود. بعلاوه برای خشکی لب نیز می­تواند موثر واقع شود و همچنین به عنوان یک محافظ در برابر آسیب­های اشعه­ ی مضر فرابنفش عمل می­کند. بهبود خشکی پوست و جوان و شاداب کردن آن نیز می­تواند در دسته­ ی مزایای مصرف شکلات تخته ­ای کارات قرار بگیرد. این ماده­ی خوراکی خوش طعم که طرفداران خود را از تمام سنین جذب مزه ­ی بی­نظیرش می­کند لازم است که ضمن فوایدی که دارد بطور کنترل شده مصرف شود زیرا افراط در مصرف آن باعث چاقی و آسیب به دندان­ های شما می­شود.

قیمت شکلات تخته ­ای کارات

شکلات تخته­ ای کارات در دسته ­ی شکلات ­های باکیفیت و مرغوبی قرار می­گیرند که قیمت آنها نیز بسیار منصفانه و بصرفه است. شکلات تخته ­ای کارات را می­توانید در انواع متفاوت آن و مطابق با نیاز خود از فروشگاه­ های اینترنتی خریداری کنید و این محصول خوش طعم را درب منزل خود تحویل بگیرید. شکلات تخته­ای کارات در بسته بندی­ های بهداشتی و در نهایت دقت و ظرافت تهیه می­شوند و برای خوش طعم ­تر کردن شیرینی­ ها و کیک­ های خانگی شما مهیا می شوند. شما برای خرید یک بسته یک کیلویی از این شکلات قیمتی منصفانه را پرداخت می­کنید بطوری که می­شود طعم خوش این شکلات را جایگزین شکر در کیک­ ها و شیرینی ­ها کرد و از مضررات شکرها در امان بود. شکلات تخته ­ای کارات به راحتی در بازار پیدا می­شود و با نام خوشی که از خود به جای گذاشته شما را با صرف هزین ه­ای مناسب صاحب شکلاتی با طعم مرغوب و بی­نظیر می­کند. برای خرید این شکلات و مصرف متعادل آن رژیم غذایی خود درنگ نکنید و یک بسته­ ی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا