شکلات کیت کت

خرید انواع شکلات خارجی کیت کت

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شکلات های کیت کت با انواع بسته بندی های مختلف توسط یکی از کمپانی های خارجی به همراه کیفیت بالا تولید شده که خرید عمده آن برای مراکز پخش مواد غذایی، می تواند حاشیه سودآوری بالایی را به همراه آورد.
کمپانی کیت کت به عنوان یکی از شرکت های بزرگ شکلات سازی در جهان می باشد که تولیدات کیت کت را به صورت شکلات های ویفری ترد و خوشمزه به بازار جهانی عرضه می نماید و در حال حاضر، شرکت نستله به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه های شکلات سازی در انگلیس می باشد که کیت کت را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است.
کیت کت در نتیجه روکش دار شده ویفرهای خوشمزه با لایه های شکلاتی تولید می شوند و همین ترکیب مناسب و به اندازه ویفر و شکلات سبب می شود تا یک طعم ویژه و ایده آل برای آن ایجاد شود.

شکلات کیت کت

درباره شکلات کیت کت

کیت کت همواره با بهره مندی از روش های مدرن تبلیغاتی، توانسته فروش ویژه ای را از آن خود نماید چرا جذابیت های ویژه ای در خصوص تبلیغات این شرکت وجود دارد.
از اصلی ترین مواد اولیه مورد استفاده در تولید شکلات های کیت کت، می توان به کره و شیر کاکائو، عصار کاکائو، روغن کاکائو، شکر، لاکتوز و همچنین مخمر و طعم دهنده های طبیعی اشاره نمود و انتخاب از مواد اولیه درجه یک به نوبه خود می تواند برروی کیفیت نهایی آن تاثیر گذارد.
بسته بندی های ارائه شده برای شکلات های کیت کت نیز دارای تنوع بسیاری به جهت وزن و اندازه می باشد و از این طریق به سادگی می توان اقدام به تامین نیازهای مختلف مشتریان نمود. از جمله این نوع شکلات های کیت کت، می توان به کیت کت های مینی یک انگشتی اشاره نمود که وزن 15 گرمی آن سبب می شود تا امکان استفاده از آن ها برای پذیرایی در جشن های مختلف، فراهم شود.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا